Užsakymo pristatymas

Kaip galiu sekti savo užsakymo pristatymą?
Savo užsakymo būseną galite stebėti naudodami jo sekimo numerį Fedex svetainėje. Sekimo numerį siunčiame el. pašto adresu, kurį nurodėte užsakymo proceso metu. Jei nematote mūsų pranešimų, patikrinkite savo nepageidaujamų laiškų aplanką arba nedvejodami rašykite mums el. paštu [email protected]
Mano užsakymas dar nepristatytas, ką turėčiau daryti?
Pateikus užsakymą mūsų svetainėje, paprastai per 2-3 dienas jūsų užsakymas apdorojamas ir išsiunčiamas pristatyti

Tada gausite el. laišką su sekimo numeriu, kuriuo galėsite stebėti savo užsakymo būklę "FedEx" svetainėje. Prašome atsižvelgti į vežėjo nurodytą numatomą pristatymo laiką, kuris paprastai svyruoja nuo 2 iki 5 darbo dienų

Jei viršijome jūsų užsakymo apdorojimo ir pristatymo laiką, nedvejodami susisiekite su mumis adresu [email protected].
Aš negyvenu Lietuva, ar vis tiek galiu užsisakyti?
Taip, pristatome į visas pasaulio šalis. Kviečiame prašyti pristatyti į bet kurią šalį.
Kas pristatys mano užsakymą?
Į Lietuva mūsų siuntas pristato Fedex.
Kiek kainuoja mano užsakymo pristatymas?
Visų užsakymų pristatymas į Lietuva yra nemokamas. Išimtis - sunkiai pasiekiami regionai Lietuva

Už pristatymą į kitas šalis ir sunkiai pasiekiamas vietoves mokama pagal vežėjo taikomus tarifus. Pristatymo mokesčius galite rasti pirkinių krepšelyje užsakymo metu
Ar yra kokių nors papildomų pristatymo mokesčių?
Ne, mūsų bendrovė padengia muito mokesčius. Jei pristatę prekę gausite sąskaitą už muito mokesčius, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba ir išspręskite šį klausimą.

Užsakymo mokėjimas

Kaip galiu sumokėti už užsakymą?
Siūlome šiuos mokėjimo būdus:

Kreditine kortele: Galite saugiai sumokėti už savo užsakymą įvesdami savo kortelės duomenis "Stripe" mokėjimo sistemos svetainėje.

"PayPal": Už užsakymą galite patogiai sumokėti naudodamiesi "PayPal" mokėjimo sistema tiesiai krepšelyje.
Ar mokėjimai svetainėje yra saugūs?
Taip, visos internetinės operacijos atliekamos saugiu interneto ryšiu ir apdorojant užšifruojamos. Dėl didesnio saugumo jūsų kortelės duomenų nesaugome. Daugiau informacijos rasite mūsų privatumo politikoje.
Kur turėčiau įvesti reklaminį kodą?
Reklaminis kodas įvedamas pirkinių krepšelyje per kasą.
Kaip gauti reklaminį kodą?
Galite gauti reklaminį kodą užsiprenumeravę naujienlaiškį mūsų svetainėje. Dažnai siunčiame slaptus reklaminius kodus, skirtus užsakymams pateikti, mūsų pašto sąrašo prenumeratoriams.
Ar galiu naudoti kelis reklaminius kodus savo užsakyme?
Ne, kasoje galite naudoti tik vieną reklaminį kodą.
Ar galima derinti nuolaidą su svetainėje taikomomis nuolaidomis?
Taip, jei svetainėje šiuo metu yra akcijų ar nuolaidų, jas galima naudoti kartu su reklaminiu kodu.

Grąžinimas ir keitimas

Grąžinimo ir keitimo politika
Mūsų keitimo ir grąžinimo politiką rasite šiame puslapyje
Ar galiu pakeisti užsakymą?
Galite pakeisti užsakymą, jei gavote nekokybišką arba sugadintą prekę. Tokiu atveju turite grąžinti užsakymą mums. Mes nemokamai pagaminsime ir išsiųsime jums naujus tapetus vietoj nekokybiškų{br}{br} {b}Atkreipkite dėmesį:{/b}Labai svarbu atidžiai apžiūrėti tapetus gavus ir prieš juos kabinant, nes negalėsime pakeisti tapetų, kurie jau buvo pritvirtinti prie sienos. Be to, nepamirškite, kad per 14 dienų nuo užsakymo gavimo dienos galite inicijuoti grąžinimą.
Gavau nekokybišką prekę. Ką turėčiau daryti?
Jei gavote nekokybišką prekę, galite pasinaudoti teise ją pakeisti arba grąžinti per 14 dienų nuo užsklandos gavimo. Norėdami pradėti šį procesą, susisiekite su mumis el. paštu. Mūsų vadybininkas pateiks tolesnius nurodymus, kaip elgtis šiuo atveju.
Kaip grąžinti pinigus?
Jei gavote nekokybišką arba sugadintą gaminį, per 14 dienų nuo prekių gavimo galite prašyti grąžinti pinigus už užsakymą. Norėdami tai padaryti, susisiekite su mumis el. paštu. Mūsų vadybininkas paaiškins, kaip elgtis šiuo atveju.
Kuris gaminys laikomas nekokybišku?
Defektais laikomi šie dalykai:{br} - skirtingos spalvos tapetai ant skirtingų plytelių;{br} - pažeisti arba suplyšę tapetai;{br} - gavote nepilną užsakymą;{br} - gavote paveikslą, kurio neužsakėte

Užsakymo problemos

Negavau užsakymo patvirtinimo. Ką turėčiau daryti?
Jei negavote užsakymo patvirtinimo, gali būti, kad tai įvyko dėl techninio gedimo. Norėdami gauti užsakymo patvirtinimą iš mūsų vadybininko, atsiųskite mums el. laišką.
Ar galiu pakeisti arba atšaukti užsakymą?
Galite atlikti pakeitimus arba atšaukti užsakymą, kol jis dar neišsiųstas spausdinti. Paprastai tai įvyksta praėjus kelioms valandoms po užsakymo pateikimo svetainėje{br}{br} Susisiekite su mūsų el. pašto vadybininku ir pasiteiraukite apie galimybę atlikti užsakymo pakeitimus. Praneškite mums iš karto, kai tik pastebėsite klaidą užsakyme.
Kaip stebėti savo užsakymo būseną?
Užsakymo pateikimo metu nurodytu el. pašto adresu siunčiame pranešimus apie visus užsakymo būsenos pokyčius{br}{br} Jei laiškų nematote, patikrinkite savo nepageidaujamų laiškų aplanką. Be to, nedvejodami rašykite mūsų vadybininkui el. paštu, jei turite klausimų.

Klausimai apie paveikslus

Kaip turėtų atrodyti spausdinimo nuotrauka?
Kuo geresnė nuotrauka, tuo ryškesnis ir geresnis atspaudas. Jei nuotrauka yra per maža, apie tai jus informuosime
Noriu užsisakyti drobę be rėmo. Ar tai įmanoma?
Taip, jūsų pageidavimu galime pagaminti drobę be rėmo. Užsakymo pastabose nurodykite "Man nereikia rėmo" arba susisiekite su mūsų vadybininku.
Ar paveikslas bus su rėmeliu?
Parduodame paveikslus ant neštuvų - tai medinis rėmas, ant kurio ištempta drobė. Šio paveikslo nereikia įrėminti, jį galite kabinti tiesiai ant sienos.
Ar galiu užsakyti rėmelį paveikslui?
Mes neparduodame paveikslų rėmelių
Kaip atrodys paveikslo šonai?
Norėdami ištempti drobę ant neštuvų nepažeisdami vaizdo, naudojame veidrodinį vaizdą.
Kaip pakabinti paveikslą ant sienos?
Paveikslą galite pakabinti ant varžtų. Šiuo tikslu prie paveikslų pridedame tvirtinimo elementus, kuriais bus patogu pakabinti paveikslą.
Iš kokios medžiagos spausdinate nuotraukas?
Galima užsisakyti dviejų rūšių medžiagą: "Economic Canvas" - tanki ir patvari medžiaga skaitmeninei spaudai, identiška dailininko drobės medžiagai, vandeniui atsparus paviršius, tikroviškas detalių atkūrimas, vidutinio grūdėtumo medžiaga. Premium Canvas - tekstūra primena dailininko drobę (susipynę smulkūs siūlai). Minkštas, detalus vaizdo atkūrimas ant matinio paviršiaus.
Kas yra ekonominis audeklas?
Tai pigesnė drobės versija. Ji patvaresnė ir atsparesnė drėgmei, tačiau jos paviršius nėra tokios ryškios tekstūros kaip "Premium Canvas"
Kas yra "Premium Canvas"?
Smulkus siūlų pynimas ant šios drobės primena profesionalių dailininkų drobių paviršių.
Kas yra "Premium" spausdinimas?
"Premium" spausdinimui naudojame brangesnius dažus, kurie yra sodresnių atspalvių ir atsparesni blukimui.
Ar laikui bėgant vaizdas išbluks?
Nerekomenduojame paveikslo laikyti tiesiai po saulės spinduliais arba drėgnoje patalpoje. Tai gali ilgainiui sumažinti paveikslėlio ryškumą.
Kas yra lakavimas?
Lakuojant ant drobės sukuriamas papildomas apsauginis sluoksnis. Paveikslas bus atsparesnis nedideliems pažeidimams, o norėdami atnaujinti lakuotą paveikslą, galite jį nuvalyti minkšta, šiek tiek drėgna šluoste.
Ar galiu paveikslėlyje įterpti tekstą?
Taip, paveikslėlių kūrėjo programoje prie nuotraukos galite pridėti bet kokį tekstą.
Ar paveikslą galima skalbti?
Paveikslą galima švelniai nuvalyti sausa minkšta šluoste arba kempine; nerekomenduojama naudoti drėgnų priemonių. Drėgną kempinę galima naudoti tik tuo atveju, jei paveikslas buvo lakuotas.
Paveikslėlio paviršius matinis?
Papildomas lako sluoksnis suteikia švelnią satininę apdailą
Kokie yra spausdinimo failų reikalavimai?
Geriausias variantas - fotoaparatu arba telefonu daryta nuotrauka. Failo dydis nuo 1 iki 32 MB. Bent viena nuotraukos pusė turi būti ne mažesnė kaip 1700 taškų.
Kaip bus supakuotas mano užsakymas?
Kiekvienas paveikslas suvyniojamas į elastinę plėvelę ir pakuojamas į siuntimo dėžutę. Taip pat yra galimybė užsisakyti dovanų pakuotę paveikslui.
Koks yra neštuvų strypo plotis?
Neštuvų juostos plotis = 2 cm